S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

» Reklamační řád

Reklamační řád                                                                   formulář ke stažení

  1. Provozovatel odpovídá spotřebiteli, že je zboží při převzetí bez vad.
  2. Obsahuje-li zboží vady, má spotřebitel právo požadovat dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, avšak pokud se vada týká pouze části zboží, může spotřebitel požadovat jen výměnu dané součásti; není-li to možné, má právo odstoupit od kupní smlouvy.
  3. Právo na dodání nového zboží nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže dané zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit.
  4. Neodstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad ani na výměnu jeho součásti nebo opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu provozovatel nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož v případě, že provozovatel nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné potíže.
  5. Právo z vadného plnění spotřebiteli nenáleží, pokud spotřebitel před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud spotřebitel sám vadu způsobil.
  6. Odpovědnost provozovatele za vady zboží se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u zboží prodávaného za nižší kupní cenu na vadu, pro kterou byla nižší kupní cena ujednána, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí spotřebitelem, nebo vyplývá-li z povahy zboží.
  7. Je-li poskytována na zboží záruka, spotřebitel má právo uplatnit odpovědnost z vadného plnění v záruční době.
  8. V případě, že spotřebitel využije svého práva na odstranění vad zboží opravou u zboží, u kterého je pro účely záručních oprav určený podnikatel odlišný od provozovatele, jehož sídlo či místo podnikání je ve stejném místě jako v případě provozovatele nebo v místě pro spotřebitele bližším, uplatní spotřebitel právo na záruční opravu u tohoto podnikatele.
  9. Reklamace zboží, včetně odstranění vad daného zboží, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění dané reklamace, pokud se provozovatel se spotřebitelem nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
  10. Běh lhůty pro vyřízení reklamace se staví v případě, že provozovatel neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení dané reklamace, a to do doby, než budou dané podklady dodány.
  11. Provozovatel nebo jím určený subjekt po řádném vyřízení reklamace vyzve spotřebitele k převzetí opraveného zboží.
  12. Nárok na uplatnění práv z vad zboží zaniká v případě neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci zboží.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NGRkZDg